Thursday, 31 May 2012

cuti?





ANNYEONGHASEYO CHINGU :)
baru rasa nak update. :3 so how's you holiday?
kekeke.blog ni da lama terbiar kann? xD
okay harini baru rasa nak jadi blogger sejati (lah sangat)
cuti 2 minggu ni korang pergi mana?
kita taktahu lagi sebab mak dengan ayah plan nak pergi banyak tempat. -,-
tiba2 rasa tak sabar nak bukak sekolah nih xD
bukak je sekolah ni kita kena pakai baju pengawas dah T^T
selamat tinggal baju putih kain biru yang kacak tuu T^T
barang of course la baru enn... xD
so insyaallah perangai pun baru jugak ^^
sekarang dah pukul 3:51 AM(pagi der)
still tak tidur lagi...kalau mak and ayah kita tahu mati lah kitaa...
hihi..tu je untuk pagi ni :)
ANNYEONGHIGASEYO CHINGU.

No comments:

Post a Comment

tekan komen kalau nak komen ^_^