ANNYEONGHASEYO CHINGU :)baru rasa nak update. :3 so how's you holiday?kekeke.blog ni da lama terbiar kann? xDokay harini baru rasa nak jadi blogger sejati (lah sangat)cuti 2 minggu ni korang pergi mana?kita taktahu lagi sebab mak dengan ayah plan nak pergi banyak tempat. -,-tiba2 rasa tak sabar nak bukak sekolah nih xDbukak je sekolah ni kita kena pakai baju pengawas dah T^Tselamat tinggal baju putih kain biru yang kacak tuu T^Tbarang of course la baru enn... xDso insyaallah perangai pun baru jugak ^^sekarang dah pukul 3:51 AM(pagi der)still tak tidur lagi...kalau mak and ayah kita tahu mati lah kitaa...hihi..tu je untuk pagi ni :)ANNYEONGHIGASEYO CHINGU.